WITH GEGADIS ' A.L.Y.T '

ASSALAMUALAIKUM . .

orang lain sibuk post pasal raya . . semangat raya korang kan ? baguih la :P
aku takde benda sangat la nak cerita pasal raya ni . .
mcm sadis je kan ? HAHA
raya aku meriah je sebenarnya tapi tak banyak beza dgn raya sebelum2 ni , tu yg malas nak ceghita tu heee . .

semalam ,  before balik perak aku sempatla keluar dgn gegadis kat selayang ( Lat , Tam and Yana )
sumpah lama gila tak jumpa and lepaking dgn dorang . LAMA GILA !
nama je duduk kat kampung yg sama tapi susah sgt nak jumpa bak hang !
mana tak nya aku kat perak , lat kat negeri sembilan , yana pulak kat kelantan ( paling jauh ) , tam je yg tengah cuti sebab baru habis matriks . 
jenuh nak tunggu semua balik .
mungkin berkat raya kot , kitaorang dapat jumpa . eceh ! haha . . 
tapi tak jumpa lama mana pon , dlm 2 je camtu je kot . kejap je kan ? 
cukuplah tu untuk lepaskan rindu dihati ;)

with YANA ^^

bajet2 je pegang mic tu HAHA

with TAM ^^
dye dapat UiTM Machang , semoga berjaya anda di sana :) * muka aku bajet cun*


LAT , aku , YANA ^^


with LAT ^^



senyuuummmm :D
peace yaw !

perut aku ! shiiii**

girls , I hope this relationship will NEVER END
Aamiin ;)









p/s: iheartdany

ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment