klik yang betul :)

ASSALAMUALAIKUM . .

cer tengok blog aku ni , dah cantik kan ? kau ado ? HAHA
* cantik la sangat . menyampah ! *
ah tak kesah la , yg penting aku suka . apa aku kesah orang nak cakap ape . .
kali ni aku tengok dulu benda tu baru aku klik . 
takknak la banana fruit two times . ( jahanam bahasa -.- )

actually , aku dok sibuk - sibuk mencantikkan dan menyemakkan lagi blog aku ni because this is my final project for CSC. 
in the blog we should put this :

1. Followes ( add followers among OM1143D members )
2. Clock
3. Calendar
4. Menu ( hyperlink )
5. Favorite Link

haaa , amacam ?
semua tu langsung takde dlm bog aku sebeum ni . 
jenuh aku nak buat . er tak jenuh mana pon sebenarnya . 
eh yg nombor 4 tu aku taktau amenda , HELP ME :( 
tapi bagus jugak ada final project yg melibatkan blog ni sebab takde la tersadai lama sgt blog aku ni . kan ?
lagi satu aku boleh la berbangga sikit sebab reti buat blog , haha .
astaghfirullahalazim ! . sejak bila jadi bangga , bongkak , takbur ni ? sedar - sedarlah . -.- 

okay , sampai sini dulu , nanti - nanti sambung lagi .
mohon puan rozanae bagi markah yg terbaik untuk semua budak AOM1143D ;D
sekian .

motip???









p/s: iheartdany


ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment