singgah


ASSALAMUALAIKUM .


Nak bermadah sikit la , boleh ? hew hew . .
___________________________________

Tidak bertemu mata

Tidak bertemu suara

Tidak mengungkap janji

Tidak bermadah cinta

Cukuplah kata mengingat Tuhan ,

 Cukuplah nasihat serta teguran

Cukuplah aku tahu kau punya agama dan iman

Soal hati dan perasaan biar masa menentukan

Hati kita Allah yang punya , 

Hati kita Allah yang jaga

Berdoalah , kerna itu senjata kita .

 Andai takdir hidup bersama , pasti Allah permudahkan jalannya  

_________________________________

Ayat ni aku cilok dari tumblr sapetah aku tak ingat .Aku baca sekali terus suka so aku copy paste la .Hehehe thanks to that tumblr :)











p/s : iheartdany

ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment