new song ;D

ASSALAMUALAIKUM . .

errr , rasanya post ni lebih kepada untuk boy kot . HAHA
entah , tetibe je rasa nak buat post ni . 
* senyum comel * 

takde la , teringat masa awok ( tetiba awok , tibai je ye ;P ) tanya saya penah dengar lagu takut tak ?
dah la awok bagi tajuk lagu je , penyanyi tarak . .
saya pon cakap la " lagu nidji - takut ke ? laki ke perempuan yg nyanyi?"
awok kata tak . laki perempuan ada nyanyi . eehh , tak ingatlah sape nyanyi , nanti tanya balik kat member . 
ayoyo , nak tanya orang tapi tak ingat . hehe * peace *

tak lama lepas tu ( berapa minit je pungg ) awok bagitau sape penyanyi dye .
saya dengan eksaitodnya text wanie , suruh dye cari lagu tu . 
biasa la , saya kan tak bawak laptop . nak jadi baik sekejap. hahaha . 
so , terpaksa lah mintak tolong wanie sebab nak cari sendiri tak boleh . . ( semangat gila aku kan ? )
masa tu tak ingat la ada paper ke tak . * serious aku lupa -,- *

wanie ni bagos , cepat  je dye buat keje . saya turun bawah terus dapat tengok lagu tu ( dye download video yg ada lirik-yg bawah ni la . )
dye tanye asal kau suruh aku cari lagu ni ? 
saya kan jujur , so saya cerita la kat dye . 
HIHIHI * senyum lagi comel *
 lepas da pung pang pung pang cerita plus dengan gosip2 bagai ( tak sedar diri tengah exam , boleh lepak2 lagi . ish ish ) , saya copy lagu tu and ada movie2 yg lain . nasib baik turun bawak hardisc sekali . .  HAHA . 

boleh tahan la lagu ni . .
saya suka yg chorus dye ;D
sebenarnya saya nak cakap pasal chorus lagu ni je . . -,-
___________________________________
aku takut kamu pergi
kamu hilang
kamu sakit
aku ingin kau di sini , disampingku
SELAMANYA
_________________________________
faham tak ?
tak faham pon kena faham kan jugak !
tak reti nak explain panjang lebar ;P

saya dah sayang awak , sebab tu saya takut kehilangan awak .
stay with me till my last breath please ? ^^

VIERRA - TAKUT













p/s : iheartdany

ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment