the feeling

aku selalu failed bab2 nak memulakan bicara ni . cewah ! HAHA . . so , aku straight to the point jela eh ?

to my old friend , ayu :

aku dah baca blog kau , but i think kau tak perlu la kot nak buat statement as a reply begitu . jangan ambik hati okay ? tapi semua tu hak kau , blog kau , suka hati kau la kan . . aku tak boleh nak halang .
fyi , aku suka baca blog kau ;) almost everyday aku baca . ops , terkantoikan diri sendiri pula  :P
 sorry to say , aku dah lain sikit , aku yang sekarang ni memang susah nak sorokkan apa yang aku rasa , suka ikutkan perasaan and kekadang aku rasa siapa aku ni ? HAHA ! 
memandangkan kau buat statement tu , aku pon nak jugak la buat statement as a reply about your post ;D

ye , aku tau kau kenangan dia , kau takkan balik kat dia . aku tau tu .
tapi kadang2 aku terfikir sendiri about all that .
* aku da bagitau yg aku dah lain *
aku takde la baik mana pon . dan aku tak pernah mengaku diri aku baik .
comel pernah . selalu ;P
err , yg pasal banyak couple tu , aku memang tak pernah couple dengan sesiapa pon lepas aku clash dengan ice masa form 5 dulu . 
aku pon tak sangka aku stay single around 2 years kot ? . HAHAHA .
tapi aku tak pernah sunyi sebab kawan kawan aku sentiasa ada dengan aku , including dany dan kau ;D
love you friends , WHAT <3
pasal siapa buat hal tu , aku taknak tau . tu hal korang :)

jujur aku kata , aku tak pernah terfikir pon yg aku dapat bersama dengan boy a.k.a dany sebab kau dengan dia ada masalah . seriously tak .
yg aku pernah terfikir , once , semua ni jadi sebab ice . dia punca .
tapi cepat2 aku fikir balik .
 aku tak boleh salahkan dia .
aku tak boleh nak salahkan sesiapa .
sebab bila aku fikir2 , aku jugak ada buat salah tapi mungkin aku tak sedar .
aku tak layak nak put the blame on others ;)
tak gitu ? ^^

aku pon nak jujur jugak la , boleh ? hihi
aku selalu stalk kau . * bangga la sikit ;P *
kadang2 bila aku ada terasa dengan ayat2 kau , aku akan buat kau terasa balik dengan ayat2 aku .
jahat kan ?
* kan aku dah kata aku dah lain *
and sometimes , aku jealous dengan kau , but i don't know why .
THANKS masih anggap aku kawan kau :)

okay , itu sahaja mungkin .
jangan amik hati , please * buat muka comel *



post untuk boy , selepas ni :D









p/s : iheartdany



ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment