tak boleh tidur

ASSALAMUALAIKUM . .

aku masih tak tidur . 
memanglah sekarang baru pukul 1.50 pagi tapi aku rasa aku memang tak cukup tidur semalam gara-gara terlalu banyak berfikir dan menunggu sesuatu . 
aku nak tidur tapi roomate aku bawak member dye (member aku juga sebenarnya) buat assignment kat bilik ni .
tolonglah faham weh .  
dah lah pagi tadi aku nak tidur kau baca buku BM kuat-kuat macam kau sorang je kat dalam bilik kan ? 
aku nak tidur!
kau tahu tak yang aku ni senang terjaga walaupun bunyi tu perlahan je . ? 
 suara kau tu mana pernah perlahan . -,-
tolonglah faham .
tolong jangan buat aku marah , bengang , mengamuk .
nanti kau tak mengaku aku ni member kau . 
aku tak suka nak marah-marah orang ni .
nanti macam-macam perkataan yang tak patut keluar dari mulut aku .
aku taknak cari gaduh dengan orang .
tapi kalau aku dah tak boleh tahan , aku minta maaf awal-awal lah ye .
jangan salahkan aku 
sebab aku rasa aku dah bagitau yang aku mudah terjaga walaupun hanya dengan sedikit cahaya .
tolonglah faham orang lain juga .











p/s : iheartdany


ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment