PERASAAN

ASSALAMUALAIKUM . .

semalam dan semalam aku kena tekanan perasaan . ( betolke ayat aku ni ? tak kesah la )
ada laa masalah sikit .
aku langsung tak gelak kot .
aku tak rasa apa-apa .
err , tu dikira tekanan perasaan ke ? hehe . .
tapi sekarang okay sudah , ALHAMDULILLAH   ;D

malam tadi ada test BAHASA MELAYU .
pelik aku ada subjek BM ke ?
aku amik OFFICE MANAGEMENT so memang aku kena belajar BM ni .
sebab-sebab yang dinyatakan juga sangat munasabah dan aku terima dengan hati terbuka  ;)
BM yang aku amik kali ni bukan macam BM masa spm dulu tu .
kali ni jauh lebih susah !
mana tak nya , dah lah masa dye bagi 1jam30minit je . 
soalan ada 5 dan sangatlah banyak nak kena tulis . .
aku dah baca tapi malangnya aku tak ingat .
aku memang mempunyai masalah dalam bab-bab mengingat ni . hehe
tapi nasib baik lah lecturer tu bagi jawapan , tapi bukan semua . dua tiga je . . 

okay , tu dulu buat masa ni .
jap lagi sambung balik . 
ada assignment sikit nak buat ni .
chiowww ;P











p/s : iheartdany




ainein : iklas dari lubuk hati yg paling dalam, sedalam dalamya :)

No comments:

Post a Comment